Becherovka - Čím větší vášeň, tím větší radost

Hlavní stránka » Aktuality » Becherovka - Čím větší vášeň, tím větší radost

Jan Becher

Jan Becher

Elán, inovativnost, nadšení a odvaha jsou rysy Jana Bechera, osobnosti, která mávelký podíl na vybudování světoznámé Becherovky. Becherovka v novém TV spotu navazuje na jeho odkaz. Spot pochází z dílen kreativní agentury Havas Worldwide Prague a produkční agentury Dream studios.

TV spot poukazuje na inovátorství a originalitu Jana Bechera, které ve spojení s vášní a nezlomností Jana Bechera dokáží neuvěřitelné věci. Prvky současnosti pak spolu s heslem „Čím větší vášeň, tím větší radost“ připomínají, že nadšení pro věc je stále ta nejdůležitější složka na cestě k úspěchu i ke štěstí.

Cílem nové kampaně je připomenout spotřebitelům, že Becherovka v sobě snoubí ty nejcennější kvality, za kterými je odkaz Jana Bechera. Využitím jeho vlastností značka ukazuje, že je zrozena z vášně, nadšení a entuziasmu. Bylinný likér jejiž přes 200 let oblíbený po celém světě a je dílem člověka, který budováním značky žil, byl plný odhodlání a nikdy se nevzdával.
Ten člověk byl Jan Becher, jehož podpis dodnes zdobí každou lahev jako důkaz toho, že každý může dokázat velké věci.

Becherovka není jen tradiční likér z kvalitních ingrediencí v dobře známé lahvi. Je ještě mnohem víc. Je symbolem vášně, odhodlání a vytrvalosti.
A příběhem o Janu Becherovi, který žil naplno a do dosahování svých snů vložil maximum, inspiruje i dnes.

TV spot poběží od konce května a jeho režie se ujal švédský režisér Jakob Strom.

S TV spotem byla natočena také videa pro použití v online prostředí.

Sledujte nás

Copyright © 2018 WPremium event, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.