Čeští řidiči chtějí na čerpací stanici kávu jako z kavárny

Hlavní stránka » Aktuality » Čeští řidiči chtějí na čerpací stanici kávu jako z kavárny

Podle aktuálního průzkumu společnosti MOL ovlivňuje u téměř poloviny českých řidičů kvalita a chuť kávy výběr čerpací stanice. Alespoň občas si zde kávu dopřeje 90 % motoristů, více než polovina dokonce při každé nebo při většině cest.

Právě káva je podle MOL nejprodávanějším produktem jejich moderních občerstvovacích konceptů Fresh Corner – v průměru se zde vypije až milion šálků kávy měsíčně.

Natankovat, odpočinout si a dát si při tom chutnou kávu – tak vypadá návštěva čerpací stanice pro většinu českých motoristů. Nabídka občerstvení a kávy je druhým nejdůležitějším kritériem řidičů pro výběr čerpací stanice. Stěžejní je pro ně zejména chuť a kvalita kávy; cena je naopak až na třetím místě.

„I přesto, že zákazníci vyhledávají primárně chuť a kvalitu, většina řidičů za svou kávu nechce utratit více než 50 korun. To většina druhů kávy ve Fresh Corneru splňuje,“

Ivo Velíšek, retail shop sales manager MOL Česká republika.

Koncept Fresh Corner navštěvují čeští řidiči již od roku 2015, kdy byla otevřena první pobočka na vyškovské čerpací stanici MOL. Dnes již můžete zavítat na 136 Fresh Cornerů po celém Česku. Letos Fresh Corner expandoval poprvé i mimo čerpací stanice – v podobě kiosku ho najdete v pražském obchodním centru Arkády Pankrác.

PR

Sledujte nás

Copyright © 2018 WPremium event, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.