Jablko nepadá daleko od hrušky. Cool rozšířil řadu oblíbených pivních mixů

Hlavní stránka » Aktuality » Jablko nepadá daleko od hrušky. Cool rozšířil řadu oblíbených pivních mixů

Společnost Pivovary Staropramen rozšiřuje nabídku populární značky Cool. Novým letním přírůstkem nealkoholické řady je příchuť Jablko a hruška.

Osvěžující pivní mixy navíc mají od letošního května zbrusu nový design, který lépe odlišuje dvě alkoholické příchutě od pěti nealkoholických.

V posledních letech, vyznačujících se nadprůměrnými letními teplotami, čeští konzumenti znovu objevili osvěžující chuť pivních mixů. Oblíbené jsou zejména nealkoholické varianty, jejichž řadu nyní Pivovary Staropramen rozšířily o Cool Jablko a hruška.

Oblíbené ovoce a pivo v jedné plechovce

Značka Cool patří v segmentu pivních mixů k nejvyhledáva­nějším. „Letošní novinka je kombinací nealkoholického piva a osvěžující ovocné šťávy z oblíbeného ovoce. Konzumenti si ji v průběhu letních dnů nejlépe vychutnají dobře vychlazenou, navíc jistě ocení absenci konzervantů a umělých barviv,“ říká manažerka značky Cool Zuzana Cieciotková s tím, že na tuzemský trh jsou pivní mixy Cool dodávány především ve stále populárnějších plechovkách.

Nové lepší rozlišení

Značka Cool současně přichází s novým designem. Nealko pivní mixy naleznou konzumenti v bílých plechovkách s modrým písmem, zatímco alkoholické varianty Lemon a Grep jsou dostupné ve stříbrných plechovkách, kterým dominuje písmo zelené, a jsou doplněné o vektorovou kresbu chmele. „Pro značku Cool jsme na míru vytvořili originální akvarelové kresby ovoce. Nové obaly působí svěžím dojmem a jsou lépe rozlišitelné,“ popisuje na závěr Cieciotková. Nová příchuť tak doplňuje již zavedené nealko varianty Grep, Lemon, Bezový květ a lemongrass anebo loni uvedenou úspěšnou novou příchuť Okurka a limetka. Prvním pivním mixem uvedeným na český trh byl v roce 2011 alkoholický Cool Lemon.

Zdroj: TZ

Sledujte nás

Copyright © 2018 WPremium event, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.