Nejdůvěryhodnější značky roku 2016

Hlavní stránka » Aktuality » Nejdůvěryhodnější značky roku 2016

Templářské sklepy Čejkovice, vinařské družstvo, byly oceněny v rámci ankety o nejdůvěryhodnější značky českých spotřebitelů na slavnostním galavečeru, který se uskutečnil ve čtvrtek 10. 11. 2016 v prostorách Pražské křižovatky – kostele sv. Anny.

Tato anketa zaměřená na spotřebitelskou důvěru patří k nejrozsáhlejší nezávislé akci svého druhu u nás. Tento punc solidnosti získaly např. společnosti Baťa, Škoda či Samsung. Do rodiny nejdůvěryhodnějších patří i Templářské sklepy Čejkovice, které mohou celý příští rok používat logo Nejdůvěryhodnější značka 2016 za vítězství v kategorii Víno.

4000 spotřebitelů hodnotilo bezmála 600 značek

Do rozsáhlé ankety Nejdůvěryhodnější značka vedené agenturou STEM/MARK se zapojilo 4000 respondentů. Reprezentativní vzorek českých spotřebitelů hodnotil téměř 600 značek v 60 kategoriích. V anketě bylo letos zastoupeno více kategorií zaměřených na obchodníky, celkem dvanáct. Díky plánovanému rozšíření tak měli spotřebitelé tento rok možnost hodnotit své favority i v kategoriích, jako jsou například banky, pojišťovny, automobily či cestovní kanceláře. Jednotlivé značky byly do hodnocení zařazeny na základě prodejů ve svých kategoriích.
Ing. Pavel Pastorek, generální ředitel Templářských sklepů Čejkovice, který toto prestižní ocenění za vinařské družstvo přebíral, uvedl: „Prvenství v kategorii Nejdůvěryhodnější značka nás velmi těší o to víc, že hodnotitelé volí na základě vlastních zkušeností s danými produkty. Spotřebitelská důvěra je jednou z nejdůležitějších hodnot každé značky“.
Pro Templářské sklepy Čejkovice to není první ocenění za značku, kterou vlastní. Templáři získali první místo za své logo v kategorii logo firmy v rámci soutěže Logo VD & Značka pořádané na konci roku 2015 Svazem českých a moravských výrobních družstev. V této soutěži vybojovali také druhé místo v kategorii značka výrobku se svou řadou Sang Real Sekt.

Tradičním a českým značkám Češi stále důvěřují

I letos se potvrdilo, že Češi dávají při výběru rychloobrátkového zboží přednost českým značkám s mnohaletou tradicí. Tuzemské značky byly celkově zvoleny coby nejdůvěryhodnější ve více než polovině kategorií.
Z FMCG můžeme jako příklad uvést Templářské sklepy Čejkovice, dále dnes už klasickou značku Kofola, která si stále udržuje své přední postavení před nápojovými giganty, jakými jsou Coca-Cola či Pepsi. Světové lídry v oblasti alkoholu porazila letos v této kategorii stálice české scény – tradiční značka Božkov. Tuzemským značkám dal spotřebitel přednost i při výběru mléčných dezertů a jogurtů, kde na plné čáře zvítězily Pribináček a Mlékárna Kunín.
U čisticích prostředků potvrdili spotřebitelé opět nejvyšší důvěru v tradiční značku Savo, zatímco v ostatních drogistických a kosmetických kategoriích stále vedou spíše zahraniční značky jako Nivea, Ariel, Colgate nebo Vichy.
V oblasti obuvi a automobilů zabodovaly české značky Baťa a Škoda, úspěch slaví i Samsung, který porazil konkurenci jak v kategorii mobilních telefonů a tabletů, tak i mezi televizemi. Svou pozici obhájily rovněž Alza.cz, která letos vyhrála hned ve dvou kategoriích – v kategorii širokosortimentních e-shopů a prodejců elektra, a Dr. Max mezi lékárnami. Své vítězství obhájily také Lidl Česká republika jako Nejdůvěryhodnější maloobchodní řetězec, dm drogerie markt mezi drogeriemi, OBI Česká republika v kategorii hobbymarketů a značka Shell Czech Republic, která byla zvolena Nejdůvěryhodnější sítí čerpacích stanic. České značky spotřebitelé podpořili i v kategoriích dodavatelů energií, cestovních kanceláří a financí, kde zvítězili společnosti ČEZ, Čedok nebo Česká spořitelna.

Sledujte nás

Copyright © 2018 WPremium event, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.