Novinka: BLACK FOX vytváří novou kategorii hořkobylinného nápoje

Hlavní stránka » Aktuality » Novinka: BLACK FOX vytváří novou kategorii hořkobylinného nápoje

S mottem Podívej se lišce do očí – jeden pohled nestačí přichází na trh nový alkoholický nápoj BLACK FOX. Jde o originální bylinný elixír doplněný kapkou pomeranče.

Tajuplným názvem, rafinovanou chutí a ikonickou tváří lišky láká k ochutnání všechny ty, kteří se nebojí hledat, objevovat a hlavně bavit.

Nestává se často, aby trh s prémiovými alkoholickými nápoji obohatil tak výrazný nováček. Zvlášť, když přináší novou unikátní chuť a prezentuje se tak exkluzivní image jako BLACK FOX. Elixír z vybraných lesních bylin s kapkou pomeranče je uchován v neobyčejné lahvi s tajemným designem a vyjadřuje tak dokonale svůj vlastní příběh, který má pel něčeho záhadného, neobjeveného a nečekaného.

„Bylinné likéry získávají na oblibě především u mladší generace, proto jsme speciálně pro ni vyvinuli unikátní bylinný elixír, který dokáže oslovit svou rafinovanou chutí i ty nejnáročnější konzumenty. Vývoj trval téměř rok a půl a zahrnoval i intenzivní průzkum s cílovou skupinou, který ve spotřebitelských testech sledoval jak chuťové preference, tak vnímání celkového designu a konceptu nové značky,“ říká Zuzana Prokopová Group Brand Manager HBL ve společnosti STOCK Plzeň – Božkov s.r.o., která prémiovou značku BLACK FOX, na trh uvádí.

BLACK FOX míří především ke kategorii tzv. first jobbers, tedy mladých lidí ve věku od 23 do 30 let, kteří už mají s ochutnáváním alkoholických nápojů svou zkušenost, ale zároveň se nebojí objevovat nové a nepoznané a vyhledávají spíše sofistikovanější zábavu, čemuž odpovídá i výběr jejich drinku, kterému by neměl vedle rafinované chuti chybět ani styl.

Uvedení nového nápoje na trh doprovází výrazná reklamní a PR kampaň. Dle hodnocení prestižní výzkumné agentury Kantar Millward Brown vyvolává reklamní spot u respondentů silnou racionální i emocionální odezvu a přesvědčuje tak k vyzkoušení. Daří se tak dokonce na úrovni nejlépe hodnocených reklam v celé databázi agentury za Českou republiku ve všech produktových kategoriích: „Dosáhnout silného brandingu ve chvíli, kdy lidé značku zatím neznají, je objektivně obtížný úkol. Spot Black Fox představuje silné symboly, zejména zelené liščí oči, které značku dokáží odlišit od konkurence a usnadnit tak potenciálním zákazníkům její identifikaci. Takovéto silné symboly značky navíc mohou být důležitou komunikační výhodou i do budoucnosti,“ uvádí se přímo ve zprávě Kantar Millward Brown.

Produkt BLACK FOX bude spotřebitelům dostupný od října 2017 jak v běžné maloobchodní síti v exkluzivním balení (700 ml za doporučenou MOC 349 Kč), tak ve vybraných barech a gastro provozech, kam bude distribuována v 1000ml balení. Servírovat se může samostatně, nebo v podobě míchaných drinků dle originálních receptur. Vlajkovou lodí bude signature drink s názvem DARK FOX, který vznikl unikátním propojením tohoto bylinného elixíru s colou a plátkem pomeranče, který podtrhne jeho neodolatelnou chuť.

Sledujte nás

Copyright © 2018 WPremium event, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.