Tesco odstartovalo novou kampaň „Příběhy psané s chutí“

Hlavní stránka » Aktuality » Tesco odstartovalo novou kampaň „Příběhy psané s chutí“

V posledních dnech Tesco odstartovalo kampaň "Příběhy psané s chutí", která zdůrazňuje kvalitu potravin. Oslavuje navíc naši vášeň a péči, kterou věnujeme přípravě svých milovaných jídel. V rámci kampaně se každý měsíc představí nové příběhy ukazující, že Tesco rozumí, jak významnou roli potraviny hrají v životě zákazníků.

„V Tescu je pro nás jídlo, které nabízíme, na prvním místě. Jsme hrdí na kvalitu našich potravin a uvědomujeme si jejich schopnost spojit lidi a rodiny dohromady,“ vysvětluje Martin Kuruc, výkonný ředitel Tesco a dodává: „Příběhy psané s chutí se vrací k samotné podstatě naší práce a tomu, jak chceme s našimi zákazníky komunikovat.“

V příbězích Tesco sleduje zvyky českých zákazníků v průběhu celého roku. První příběh pro březen je o pečené kachně, což je prostě nepostradatelný recept – a hlavně příklad velikonočního jídla, které si vychutnáváme s celou rodinou u sváteční tabule.

Hlavní příběh měsíce je vždy doprovázený několika dalšími Příběhy psanými s chutí, které poběží v rádiu, na sociálních sítí, na internetu a v obchodech. Ingredience a recepty přestavovaného jídla budou dostupné ve velkých obchodech Tesca a na internetu, pomůžou tak zákazníkům prožít svůj vlastní příběh spojený s přípravou daného jídla. Všechny příběhy jsou inspirované zákazníky, některé jsou přímo od dodavatelů, výrobců nebo neziskových organizací, které s Tescem spolupracují.

Zdroj: TZ

Sledujte nás

Copyright © 2018 WPremium event, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.