Značka Lotus Biscoff vstupuje na trh zmrzlin

Hlavní stránka » Aktuality » Značka Lotus Biscoff vstupuje na trh zmrzlin

Vedle tradičních sušenek Lotus Biscoff si spotřebitelé mohou dopřát pomazánku Lotus Biscoff a nově také zmrzlinu.

Tradiční karamelizované sušenky Lotus Biscoff v typickém červeném obalu zná snad každý. Sušenky Lotus Biscoff určené převážně ke kávě či jako přísada na pečení se vyrábějí v Belgii už téměř 100 let a na českém trhu jsou k dostání od roku 2003. V Belgii jsou zmrzliny Lotus Biscoff v prodeji už od roku 2009 a letos doputovaly i na český trh, a to hned ve dvou variantách – zmrzlina na dřívku nebo v kelímku.

„Lotus Biscoff 250 g jsou již téměř třetím rokem nejprodávanějšími sušenkami na českém trhu. S růstem kategorie zmrzlin, a především díky zkušenostem z jiných evropských zemí, jsme se rozhodli, že zmrzliny Lotus Biscoff uvedeme i na český trh,“ komentuje Tomáš Zbořílek, Sales & Marketing Director CZ&SK. „V Belgii jsou zmrzliny Lotus Biscoff úspěšné už od uvedení na trh v roce 2009, vloni byly zařazeny do prodeje také ve Velké Británii a Francii. Zmrzlina na dřívku se dokonce v obou zemích dostala mezi top 10 nejprodáva­nějších zmrzlin, a to stejné očekáváme i u nás,“ dodává.

Zmrzliny Lotus Biscoff bude moci český spotřebitel ochutnat ve dvou variantách – na dřívku je to Lotus Biscoff Original, v kelímku pak najde v obchodech hned tři příchutě: Lotus Biscoff Original, Lotus Biscoff slaný karamel a Lotus Biscoff s kousky belgické čokolády. Právě tyto tři příchutě vyplynuly z testování preferencí spotřebitelů na českém trhu. Do budoucna se značka Lotus Biscoff chystá nabídku zmrzlin ještě rozšířit.

Zmrzliny Lotus Biscoff jsou k dostání v běžné maloobchodní síti (supermarkety a hypermarkety Globus, Makro, Kaufland a Tesco) nebo v online prodejnách potravin jako Rohlík.cz nebo Košík.cz.

Více na www.lotusbakeries.cz.

Sledujte nás

Copyright © 2018 WPremium event, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.